tisdag 7 april 2009

Franska inslag

Hej!
Då närmar sig påsken med stormsteg och vi har haft ett helt underbart soligt fint väder några dagar. Har i och med detta tagit lite bilder från vårt vardagsrum. Bilderna blev dock inte så tydliga.
Första bilden visar en silverbytta med lite granris + tulpaner i.


I fönstret har jag ett franskt fönster i järn, köpt på Inredningskompaniet i Karlstad. Jag vet att även Lill-Babs har ett likadant.



Lite mer i närbild. Jag tycker det är väldigt vackert.


Nedanför fönstret står en s.k Bergére-fåtölj i ny tappning med ett av mina fårskinn.

Som Ni kan se sken solen väldigt skarpt idag.
Ha nu en riktigt trevlig Påsk-helg!
Många kramar / Susanne

3 kommentarer:

  1. Det var väldigt fint ditt järnfönster! Ja du har mycket fina saker!!!!

    Ha en riktigt GLAD-PÅSK!

    E-K/noll54

    SvaraRadera
  2. Jättefint!!!
    Och tack för kommentaren inne hos mig..
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vad fint!
    Den där fåtöljen gillade jag mycket :)

    Ha en jätte bra helg och GLAD PÅSK!!!
    Kram Sandra

    SvaraRadera