måndag 2 mars 2009

Mitt hus






I dag måndag 2/3 2009 har snön bara vräkt ner här. Det har åtminstone kommit 15 cm. Jag lovade att visa lite bilder från vårt hus så jag pulsade ut i snön med min dotter Daniella för att försöka dokumentera huset utifrån. Ärligt talat var det min dotter som fick förtroendet att fotografera. Jag har nog rätt så mycket att lära där tror jag.
Den första bilden är tagen bakifrån huset. Det kanske är lite svårt att se men det snötäckta man ser nedanför träden är faktiskt Vänern. Det ligger en badplats rakt nedanför oss med bryggor. Ska visa mer bilder av det längre fram i vår. Ni kanske förstår varför jag döpt min blogg till "Hus med utsikt". Den andra bilden visar också huset bakifrån, nämligen vardagsrummet som ligger i en vinkel. Tredje bilden visar huset snett framifrån. Ha en bra dag allihop!
Kram/Susanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar