fredag 27 mars 2009

Shoppingfynd

Hej alla goa!
Jag, min mamma och moster har varit in på en shoppingrunda till Karlstad idag. Eva-Karin på Noll54 hade fått in såååå mycket fina saker. Jag känner mig väldigt nöjd med min "frossardag". Här är bilderna på fynden. Första bilden visar ett underbart zinkfat med 2 fåglar på.
Bild nr 2 visar en krona också i det härliga materialet zink. Den här kronan känns lite shabby i sitt utförande. Både fatet och kronan är mycket prisvärda.
De här små shabby-vita bokstäverna är jättegulliga. De kostade endast 10:-/st.
Jag köpte 2 st av dessa underbara kuddar med vit brodyr. Jättevackra!
På de följande 2 bilderna visar jag närbilder av tygerna jag köpte. De är helt fantastiska och finns på metervara. Själv ska jag sy kuddar av dem.

Jag visar bilder lite längre fram när jag placerat ut sakerna och sytt kuddarna.
Bilden nedan visar en 75 cm hög lampfot i silver som jag köpte på Europamöbler.
Den var mycket prisvärd. Äldsta dottern Therese får troligtvis ha den i sitt rum, tror jag.
Trevlig helg!
Kram/Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar